צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  עבודה כאמא (מצטערת על האורך)אמא מתוסכלת 20:30 24/02/2008
שלום רב,
אני אמא לילדון מקסים בן שנה וחודשיים.
התחלתי מקום עבודה חדש לפני כחצי שנה, עד אז נשארתי עם הילדון בבית.

למרות שמראש ידעתי שהשעות קשות (מחייבים אותי להשאר כל יום עד שעה 5 למעט יום אחד למרות שממש אין עבודה שמחייבת את זה, ככה זה במחלקה הזו). אבל קיוויתי שילכו לקראתי לאחר שאצבור ותק מסוים, במיוחד כשמדובר בחברת ביטוח, שבעלת מוניטין של נוח לאמהות (ככה חשבתי).

היום , לאחר שהבייביסיטר שמוציאה לי את הילד מהגן הבריזה לי בפעם השלישית הבנתי שאני לא יכולה לסמוך עליה כל כך וניצלתי את ההזדמנות להכנס ולבקש הקלה .

קיבלתי לא מוחלט (הכי מתסכל - הבוסית היא אמא ל-2, הקטנה בת שנתיים..).

אני מחפשת משהו אחר כבר חודשיים(מאז שאמרו לי שאני נעדרת יותר מדי לאחר שהילד היה חולה בגלל הזריקה של גיל שנה)
אני מוכנה להתפשר על המון, ואני אכן מקבלת המון פניות (תואר שני במנהל עסקים, תואר ראשון בתעשיה וניהול עם 7 שנות נסיון בתחום). הבעיה שברגע ששומעים את מגבלת השעות שלי הם נעלמים..

מתסכל אותי מצד אחד ללכת על עבודה בשירות לקוחות כשאני יודעת שאני מסוגלת להרבה יותר (ואני גם אשתעמם בסוג כזה של עבודה). אני גם חוששת שברגע שאסכים למשרה מסוג כזה לא אצליח לחזור חזרה אם ארצה.

איך אפשר למצוא משרה חלקית, או אפילו 8 שעות?
איך אפשר לגרום להם להבין שמה שאני אספיק ב-8 שעות האלה יהיה הרבה יותר טוב ויעיל מאלה שלא מוגבלים בזמן ומורחים את הזמן עד הצהרים?
אני כל כך מתוסכלת, אני מסוגלת לכל כך הרבה, אני רק לא רוצה לעבוד עד שעה כל כך מאוחרת שבמקרה הטוב תספק לי אופציה להשכיב את הילד לישון.
   עבודה כאמא ריני שניר 19:20 26/02/2008
אכן מתסכל עד מאוד
אני מאמינה שאת המו"מ על השעות צריך לעשות כשמגיעים לשלב החוזה או קצת לפני אחרי שעוברים כבר כיברת דרך בראיונות. המלצתי היא להתחיל תהליך ולאמר לאורך הדרך שאת בטוחה שתוכלו להסתדר עם השעות. ברגע "שירצו אותך" בגלל כישורייך אפשר יהיה להסתדר עם השעות. אני מסכימה איתך ש-8 שעות של אמא הן יעילות מאוד אבל צריך למצוא את המינון הנכון
אולי להשאר יותר ביום אחר או להתחיל מוקדם יותר וכדומה. אני מכירה הרבה נשים שהצליחו למצוא את האיזון (לא שזה פשוט) ובנוסף גיבוי טוב, מטפלת אחראית שלא מבריזה ושאפשר לסמוך עליה.
אל תתיאשי זה אפשרי...
בהצלחה
ריני




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו