צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  הי ריני מיכאלה 08:12 09/05/2008
לאחר שנים של השקעה בבית ובילדים אני מרגישה שהבשיל הרגע להפנות את הזרקור בחזרה לעצמי.
במקצועי אני מטפלת באחד מתחומי הרפואה המשלימה אבל אני מרגישה שאני רוצה לפתוח דף חדש ולא מעוניינת לחזור לטפל.
הרבה מחשבה השקעתי לגבי מה ואיך ממשיכים מפה, תואר אין לי ואני גם לא יכולה (מבחינה כלכלית) ולא רוצה (שנאתי את האוניברסיטה) להכנס ללימודי תואר.
איך מתחילים לחפש תחום התפתחות אפשרי? מי אנשי המקצוע שפונים אליהם בבקשת עזרה (כי אני מודה שאני די אובדת עצות באשר לדרך ולכיוון)?
עלתה במוחי המחשבה ללכת ללמוד באיזה מקום משהו שקשור ללימודי שפת גוף, התנהגויות חברתיות,ייעוץ לאנשים פרטיים וחברות. הרעיון עדיין כללי מאוד אבל אני חושבת שיש לי כישורים טובים מאוד.
רציתי לדעת איזה באיזה מקומות רציניים אפשר ללמוד תחום כזה? איך אפשר להשתלב בשוק (אם בכלל...)?
האם בלי תואר יש לי סיכוי למצוא עיסוק מעניין?

יו, רק עכשיו שמתי לב כמה שאלות (-:
כל כיוון ועיצה יתקבלו בברכה.
חג שמח.
   כיוונים חדשים ריני שניר 09:53 10/05/2008
הי מיכאלה
כל השאלות רלוונטיות. כל נושא הייעוץ הארגוני כמו גם הפרטני(קואצ'ינג) וכדומה מאוד מפותח היום. ישנם הרבה מקומות בהם תוכלי להכיר וללמוד את התחום (גם בלי תואר). השוק אינו קל... אבל אני מאמינה שמי שטוב יכול להשתלב. שוב, את צריכה להגדיר לעצמך יותר טוב למה את מתכוונת ובשביל זה את כמובן צריכה להכיר טוב יותר את השוק ולהבין טוב יותר.
בכל הקשור לייעוץ לחברות רוב היועצים מגיעים התחום האקדמי ולומדים תואר שני בייעוץ ארגוני או לימודי תעודה בייעוץ ארגוני. (אבל כמו שכתבתי זה הרוב עדיין ישנם כאלו שעשו לימודי תעודה ללא תואר אקדמי והשתלבו היטב בתחום) לגבי תחום הייעוץ הפרטני פה יש יותר מירווח נשימה ישנם מספר מסלולים בהם את יכולה להתעיין- לימודים במכון אדר לדוגמא בכל הקשור לייעוץ להורים, או לימודי קואצ'ינג במכללות השונות. קשה לייעץ ככה בלי להכיר אותך טוב יותר. המסר הכללי הוא שאת צריכה להתמקד וזאת ע"י חקירה עמוקה שלך השוק (המון חיפושים באינטרנט, מפגש עם עוסקים בתחום ימי קדם לימודים של מכונים שונים וכו' ייעוץ וכדומה) ואז לקב החלטה מושכלת איך להמשיך. הכל אפשרי ... אני מחזקת את ידייך ואם את רוצה נוכל להמשיךולהתכתב.
ריני
   ריני המון תודה על תשובתךמיכאלה 13:45 10/05/2008
קודם כל עודד אותי לדעת שיש דלתות פתוחות,
לא ידעתי שאפשר ללמוד לימודי תעודה ללא תואר!
אני פחות מתחברת לעניין הקואוצ'ינג יותר לעניין האבחוני אנושי (הייתי בעברי מאבחנת פסיכוטכנית...).
והאמת היא שמה שמניע אותי הוא פחות מציאת מקום עבודה ויותר מקום שבו אוכל פשוט לבטא את עצמי, להשפיע...
אני אתחיל בסקר השוק שלי ומאוד מאוד מודה לך על ההזמנה לשוב להתייעץ איתך.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו