צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  אמא עצמאיתמפוזרת 11:33 30/03/2008
לאחר הלידה השניה שלי עזבתי מקום עבודה קבוע ופתחתי עסק בביץ. הגעתי למסקנה שבמהלך שנותי כשכירה יצרתי מספיק קשרים והיה ביקוש לעבודתי כעצמאית ולכן הרגשתי בטוחה לצאת לדרך. ואכן מאז יש כל הזמן ביקוש. אני אמנם עובדת באותו תחום אבל עושה דברים שונים עבור לקוחות שונים. היה לי עקרון מנחה אחד בדרכי אבל אני מרגישה שאני מתחילה להתפזר. יש גוף אחד איתו אני עובדת מתוך אידאולוגיה שכן זה סוג של הגשמת חלום אבל איתם הסכומים שאני מרוויחה הם זעומים. במקביל יש גופים אחרים שמבקשים את שירותי ואני מתחילה לאבד את המיקוד והריכוז. במקביל, אני מנסה כמה שיותר להיות עם ילדי - לא שמתי אותם בצהרון ואני מנסה להיות אמא משקיעה. מה שיוצא אבל זה פעמים רבות שאני מנסה לעבוד תוך כדי שאני איתם אחרה"צ ונשארת עם תסכול שלא הספקתי לעבוד וגם לא ממש להיות איתם.
הבנתי - אני זקוקה לייעוץ והכוונה. יש לי עבודות, יש לי כישורים, זה הולך ומתפתח וכרגע מרוב בלבול אני קצת משתתקת. לא מצליחה לעבוד כמו שצריך. מורחת את הזמן המאד מועט שיש לי גם ככה.
לאיזה סוג של ייעוץ והכוונה לדעתך עלי לפנות?
   מצטערת על העיכוב התשובה ריני שניר 09:58 10/05/2008
ממש מצטערת ומקווה שעוד רלוונטי איכשהו לא הייתי פה תקופה ארוכה ...
בכל אופן אינן לי ספק שאת זקוקה למשהו שיאזן ויעשה פוקוס אני יכולה להציע כמה כיוונים-
מט"י = מרכז טיפוח יזמות
שם יכולים להצמיד לך יועץ מהתחום הפיננסי וכו' שיתנו לך כיוון והכוונה כלכלית.

ייעוץ אישי = לשבת עם מישהו שייעשה סדר ובאלטנס בין קריירה ומשפחה- פה יש ניסה לרבדים קצת יותר עמוקים שיעשו "סדר" ותובנות לגבי המהות עצמה. קצת קשה לאבחן מהיכן נובעת המצוקה - ואם את עדיין ככאן וקוראת אשמח אם נמשיך להתכתב..

שוב מצטערת על העיכוב בתשובה

ריני
   תודה ריני, בדיוק היום נכנסתי לבדוק אחרי שכבר קצת התייאשתי...מפוזרת 21:08 10/05/2008
בינתיים דברים קצת השתנו. נכנסתי לשותפות עם בחורה נוספת. זה היה רעיון שחשבנו עליו תקופה ועכשיו החלטנו ללכת על זה. היא מקבלת ייעוץ אישי ואת הפגישות האחרונות היא ייחדה לשותפות שלנו והיא מאד עוזרת לי להתמקד. עם זאת אני מניחה שיהיו גם בעיות כאן, בעיקר סביב העובדה שאני עם ילדים ויש שעות בהן אני לא זמינה ואילו היא עדין ללא ילדים.
אני תוהה אם יש מקום גם כעת לחפש ייעוץ או לסמוך על הייעוץ שאני אקבל דרכה.
מבחינה מקצועית השותפות הזאת מאד הגיונית כי יש לנו ממש כישורים משלימים וזה מאפשר לנו גם לקחת עוד לקוחות וגם לתת ללקוחות כעת שירות מקיף יותר.
   הי ריני שניר 08:05 11/05/2008
דוקא נשמע לי שילוב טוב שהשותפה שלך אינה עובדת ככה אולי אפשר לקבל החלטה מושכלת לגבי הגבולות בהם את זמינה. (למשל בקרים ולילה מאוחר אם יש צורך) וזה מאפשר לך יותר מרחב לתימרון. אני חושבת ששווה לבדוק קצת איך אתן מתארגנות, מה גם שהייעוץ שהיא מקבלת כנראה משפיע גם עלייך. השאלה היא איך את מרגישה עם הקשר שבינכן ואת כמה את מסוגלת להשמיע את הרצונות שלך. ובכלל האם זה הוריד קצת את העומס? האם זה יוריד בעתיד את העומס? תשובות על השאלות האלו לעצמך יכוונו אותך הלאה. בכל מקרה אני כאן אם את צריכה
ריני




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו