צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  הכוונה מקצועיתקרן 11:50 14/11/2008
שלום, יש לי מ"ס שאלות. אני בת 35, רוצה לעשות הסבה מתחום הרפואה המשלימה, אני גם אקדמאית במדעי הרוח.חשוב לי לעבוד במשרה חלקית/שעות גמישות עקב גידול ילדים קטנים כרגע.

1. היכן ניתן ללמוד "עריכת תוכן באינטרנט" או כתיבה שיווקית? האם יש ביקוש למקצוע זה.

2. האם ניתן לעסוק בתועמלנות רפואית ללא תואר במדעי החיים?

3. אשמח לעוד הכוונה למקצועות היכולים להתאים לנתונים הנ"ל,אשר מבוקשים בשוק העבודה.חוץ מהדרכה/הוראה.רצוי לימודים קצרים/ קורס תעודה.
חשבתי גם על כיוון של סייעת שיניים /קורס סוכני נסיעות/או הסבת אקדמאים לאחיות- אך בעייתי מעט כרגע לימודים תובעניים בגלל הילדים.

מה דעתך?

4. אפשר לקבל במסר מכון יעוץ לקריירה מומלץ באזור השפלה? תודה.
   הי קרן ריני שניר 16:00 14/11/2008
בהמשך לשאלותיך מצ"ב התשובות
1. היכן ניתן ללמוד "עריכת תוכן באינטרנט" או כתיבה שיווקית? האם יש ביקוש למקצוע זה.- לגבי ערכית תוכן לא מעתי על קורסים ספציפים, כתיבה שיווקית ניתן ללמוד במספר מקומות וצריךלבדוק באינטרנט איזלו קורסים קיימים (לצערילא מכירה ספציפית)

2. האם ניתן לעסוק בתועמלנות רפואית ללא תואר במדעי החיים? כןכמובן שתלוי מה אבל יש תועמלניות שעוסקות במוצרי OTC או מוצרים רפואיים שאינם דורשים ידע מוקדם.

3. אשמח לעוד הכוונה למקצועות היכולים להתאים לנתונים הנ"ל,אשר מבוקשים בשוק העבודה.חוץ מהדרכה/הוראה.רצוי לימודים קצרים/ קורס תעודה.חשבתי גם על כיוון של סייעת שיניים /קורס סוכני נסיעות/או הסבת אקדמאים לאחיות- אך בעייתי מעט כרגע לימודים תובעניים בגלל הילדים.- קצת קשה לי לייעץ לך מבלי להכירך, אני יודעת שיש קורסי סוכני נסיעות שמותאמים לבעלי משפחות אך לא יודעת לספר כמה עבודה יש בזה בשוק.

4. אפשר לקבל במסר מכון יעוץ לקריירה מומלץ באזור השפלה?
אני לא מכירה מכוני יעוץ קריירה באזור השפלה. ממליצה לך קודם כל להתמקד כי ניכר שאת פונה למגוון רחב של תפקידים וזה יכול להיות מבלבל.

אשמח לענות על כל שאלה נוספת
בהצלחה
ריני
תודה.
   רוני שפירא 16:04 04/03/2009
יש מסלול של ייעוץ קריירה קבוצתי בחברת עמדה. ויש כל מיני אנשים פרטיים מהתחום (מנהלי מש"א וקואצ'רים) שעוסקים בעניין.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו