צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  לקראת חוזהגילמור 14:48 19/06/2009
אני עובדת במקום עבודה חדש קצת יותר משלושה חודשים. הבוס הוא חבר והחלטנו לנסות (אני נוסעת רחוק ברכבת והוא חבש שאולי יצטרך מישהי ליותר שעות).
אני עובדת 5 ימים בשבוע, חמש שעות ביום ומרוויחה 35 ש"ח לשעה ונסיעות בשווי 641.50 ש"ח בחודש.
לפני לא היתה מזכירה הכל הוא עשה לבד ואכן השירות היה ירוד.
אני נוסעת 3 שעות ביום רכבת+אוטובוס+אוטו לרכבת וממנה. אני מאמינה שאני יכולה למצוא מקום עבודה קרוב יותר לבית אבל זה יקח הרבה זמן. חיפשתי כבר 3 חודשים לפני העבודה הזו ולא הגעתי אפילו לראיון אחד (מדובר באיזור הדרום מוכה האבטלה- כיום אני עובדת בת"א)
מצד אחד אני בהחלט מרגישה שמגיע לי יותר (הייתי רוצה להרוויח אותו הדבר ולעבוד 4 ימים בשבוע) מה גם שאני מרוויחה כיום לפי שעת עבודה ולא גלובאלי. מצד שני מדובר בעסק שמנסה להמריא גבוה יותר ולא נעים לי להעמיס למרות שמסביבי ההוצאות הלא הכרחיות חוגגות.

יש לי נסיון מזכירותי של 5-6 שנים (כולל ניהול משרד).
מה הייתן ממליצות לי לדרוש?
תודה רבה.
   שכרריני 21:51 19/06/2009
האמת שקשה לייעץ במקרה הזה אניחייבת לציין ששכר של 35 ש"ח לשעה הוא יפה מאוד. אבל כמובן שאת ניזוקה במידה ואת חולה או כיוצאים לחופש ולכן עדיף שכר גלובאלי. קשה לשפוט מהו השכר המתאים מכיון שמדובר בעסק קטן ואני מניחה שהוא פרטי. ברור שאת עושה מאמץ גדול כדי להגיע ממקום מרוחק אבל זה לא רלוונטי מכיון שלמצוא עבודה של 5 שעות עם שכר כזה זה דיי נדיר. בכל מקרה אני הייתי מנסה לעבור לשכר גלובאלי כהרציונל הוא שתקבלי שכר כל חודש ללא קשר לחופש או מחלה.

בהצלחה
   הסתכלות מכוון חדשאריאלה מוזדן 15:07 28/06/2009
גילמור היקרה
את כותבת שהבוס הוא חבר, ושזהו עסק שמנסה להמריא גבוה ושאת רואה שניתן לחסוך בהוצאות.

אני מזמינה אותך להסתכל על הכל מכוון אחר, לפתוח את הראש לדבר חדש - בואי תהפכי את ההתקשרות ביניכם ל-win win.
אני מבינה שאת נותנת ערך רב לחבר-בוס...

ראשית אני בטוחה שעבודה רבה שנעשית על ידיך יכולה להעשות גם מרחוק כלומר לנסוע רק חלק מהשבוע לתל אביב ולעשות חלק מהעבודה מהבית שלך. (היום יש חברות שנותנות שירותי משרד מרחוק כך שאפשר למצוא פתרונות) וכך יאפשר לחסוך את שעות הנסיעה.

בשלב שני - את אומרת שאת רואה דרך לחסוך בהוצאות בעסק ובכך לאפשר לעסק להמריא. למה שלא תשקפי זאת לבוס - תביאי לו רעיונות כיצד ניתן לחסוך את ההוצאות הלא הכרחיות. תעזרי לעסק להמריא.

אני בטוחה שכאשר הבוס יראה את הערך הרב שאת מביא לו, 4 ימים בשבוע לא יהווה בעיה.

בהצלחה
אריאלה מוזדן
פרק ב' בקריירה
050-7877373




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו