צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  מחכה לתשובה.... כמה מעצבןמחפשת 11:56 23/07/2007
הייתי בראיון, המראינת אמרה שהיא תמיד חוזרת עם תשובה, יעצת לי לתת לה שבוע ואז להתקשר, ויום לפני שעבר שבוע חזרו לתאם איתי ראיון שני. זה היה ראיון מקצועי, נתנו לי לקרוא חומר, היו מעבר למנהלת הפרויקט גם עוד בכירים בחברה. הרגשתי שהיה בסדר, אולי טיפה פחות מהראיון הראשון, כי הייתי קצת לחוצה, הרגשתי בבחינה, למרות שבהחומר המקצועי שלטתי וגם נתתי כמה רעיונות שלדעתי הם גם יצירתיים וגם יכולים להיות ממש ישימים בחברה.
אבל...הראיון היה ביום ראשון שעבר. כבר עבר שבוע ויום, וכל יום שעובר הבטחון יורד.
לא בא לי לנדנד. נראה לך שיש מצב שהם נגיד מתלבטים בין כמה מועמדים וטלפון ממני יכול להטות את הכף לטובתי? אולי מייל? כי במקרה שזה יכול לעזור אני אתקשר, אבל סתם כדי לדעת מה קורה אני מתבישת.
מה את אומרת?
   ריני, איפה את? :)מחפשת 15:35 26/07/2007
פיספסת אותי, או שאת לא כאן?
אני נורא רוצה לשמוע מה דעתך.
בינתיים טרם חזרו אלי (היום יום חמישי, והראיון היה ביום ראשון שעבר).
מכיוון שהמראינת אמרה בפירוש והדגישה שהיא תמיד מחזירה תשובה, אני עדיין מחכה בסבלנות ולא רוצה לנדנד.
למרות שככל שהימים עוברים אני מאבדת את הבטחון ומרגישה שאני פשוט צריכה להבין את הרמז. :(
מה דעתך?
אני מציינת שוב שמדובר במשרה בכירה, דרישות גבוהות לתפקיד (יותר מתואר דוקטור), ושהייתי בשני ראיונות וההרגשה שלי היתה טובה אחרי שניהם.

שבועיים זה זמן לגיטימי לחכות (ואולי זה יהיה גם יותר מזה)? או שאני באמת צריכה להבין את הרמז?
ואם ויתרו עלי, זה מקובל פשוט לא להחזיר תשובה?

תודה וסליחה על הקשקשנות....
   מעניין , דווקא עניתי בפעם הקודמת ריני שניר 19:36 26/07/2007
אני חושבת שאת צריכה להתקשר, שבועיים זה לא מעט ויש לך את כל הלגיטמציה להרים טלפון ולשאול מה הסטטוס שלך, חבל שראיתי רק עכשיו. זה אומר שביום ראשון את מתקשרת לשם למי יצרה איתך קשר ואומרת "שלום מדברת X היתי אצלכם בראיון לפני כשבועיים ואני אשמח להתעדכן לגבי התהליך (את יכולה לעצור פה או להמשיך ולאמר) מאחר ואני נמצאת בתהלכים מקבילים במקומות אחרים..."
לא הייתי מסיקה מסקנות נמהרות לגבי קבלתך לתפקיד או לא דוקא מכיון שבחודשים האלה של הקיץ הכל איטי יותר (את יודעת חופשים ילדים חם:)) לא שזה מצדיק להחזיק מועמד כל כך הרבה זמן.
אנא עדכניני
ומצטערת על העיכוב
ריני




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו