צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  משךתקופת הפסקה בין עבודה לעבודה וממליצים.דנה 09:49 08/08/2007
ריני שלום

בני בן 5 חודשים, התפטרתי ממקום העבודה הקודם, אך עדיין לא סגרנו את העניינים רשמית (אני עדיין בסטאטוס חל"ת, את הסגירה הרשמית אני אמורים לעשות בזמן הקרוב אך אולי אוכל למשוך את זה עד ספטמבר)יש לי כמה שאלות בנושא:
1) אני מתכוונת להתחיל לחפש מקום עבודה חדש מתישהו בשלושת החודשים הקרובים (לא החלטתי עדיין מתי), מבחינת קורות החיים שלי האם אני צריכה/כדאי לי, לכלול את זמן חופשת הלידה במשך העבודה שלי במקום זה? האם את תקופת החל"ת? האם כדאי לי להתחיל להפיץ קורות חיים (חברות השמה וכו...) טרם סיום מועד העסקתי הרישמי כדי שאוכל לרשום שאני עדיין עובדת שם? (כי חוקית הרי אני עדיין עובדת המקום) האם לטעמך הסתכלות מעסיק פוטננציאלי בקורות חיים בחור של כמה חודשים בין תקופות העסקה מכניסה אותי לעמדה נחותה יותר מבחינת פוטנציאל ההעסקה שלי? (ההחלטה על העזיבה הייתה לגמרי שלי אך אני עדיין מתבלטת איך נראה חור בקורות החיים...)
2) לגבי ממליצים- במקום העבודה האחרון עבדתי קצת יתר משנה והם ממש לצערי לא הפנימו שם מי אני ומה אני שווה, לעומת זאת במקום העבודה הקודם שלי כ-5 שנים יש לי שני ממליצים חמים, מנהלים בדרגה ראשונה ושנייה. אני חוששת שיבקשו ממני בריאון עבודה המלצות ממקום העבודה האחרון, האם לגיטימי להגיד שאני לא מעוניינת לתת ממליצים ממקום זה להסביר בצורה עניינית למה ולהתעקש לא לתת?
3) יש לי שאלה נוספת לגבי משך ההפסקה בין מקום עבודה ישן לחדש, אבל אני מעדיפה לשאול בצורה דיסקרטית יותר האם אפשר לשלוח לך מייל בנושא?

בתודה מראש
דנה
   הי דנה ריני שניר 22:12 08/08/2007
את יכולה בשמחה לשלוח לי מייל ל- rini.snir@gmail.com
ולשאלותייך
כיתבי בקו"ח שאת עדיין עובדת כלומר כיתבי את שנת ההתחלה מקף כעת
2005-כעת ...

בנוסף לגיטמי ביותר לאמר שאת כעת בחופשת לידה ארוכה שלקחת לעצמך ובחרת לשנות מקום עבודה כהזדמנות לשינוי.
לגבי ממליצים- האינטרס הוא תמיד לדבר עם ממליצים מתקופת העבודה האחרונה. אבל מכיון שאת שם רק שנה את יכולה להסביר שכעת את עדיין ביחסי עובד מעביד ולא מעונינת לחשוף את העובדה שאת מחפשת והממליצים ממקום העבודה הקודם מכירים אותך תקופת זמן ארוכה יותר. בנוסף אולי שווה לברר עם מי ממעסיקייך הנוכחים או עמיתים מה הם יאמרו עלייך ולפי זה להחליט.

אשמח לענות על כל שאלה
שילחי אלי מייל
ריני
   לגבי "2005-כעת ..."דנה 12:03 12/08/2007
הי ריני
קודם כל תודה על על המענה המהיר והזמינות.
שאלתי היא: בהנחה שאני מפסיקה לעבוד רשמית באוגוסט, אני מניחה שלא לגיטימי לרשום בקורות חיים, 2005-כעת , נכון? אם כן האם לרשום את תקופות החל"ת כזמן שעבדתי? (בתכלס בכל ראיון עבודה זה יהיה ברור עד מתי בפועל עבדתי שם) זה חשוב לי במיוחד כי אני שם תקופה קצרה מינואר 2006 וזה יכול להראות קצת דל בקורות חיים, תקופה כזאת. או פשוט לרשום 2006-2007?
(ילדתי במרץ, עד יוני הייתי בחופשת לידה, מיוני עד עכשיו
אני בחל"ת, האם אני יכולה לרשום שעבדתי שם עד אוגוסט למרות שהחודשים האחרונים היו חל"ת?)
לגבי השאלה הספיצפית יותר אני מייד שולחת מייל.

תודה מראש
דנה
   חל"ת 2005-כעתריני שניר 20:23 12/08/2007
הי דנה
כיתבי 2005- ותשאיריפתוח בראיון תסבירי שחלק מהזמן היית בחל"ת כי ילדת זהלא שקר בכלל זו האמת ...
מחכה למייל ממך
ריני




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו