צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  שלום ריני וכולם. המצב לא פשוט.ליאור 16:15 19/07/2010
אני בן 24 וחצי. אחרי הצבא בתור עבודה "זמנית" התחלתי לעבוד בבית קפה בתור טבח, כח עוד לפני כן הייתה לי זיקה מסויימת לאוכל. אחרי שחלפו להם שנתיים מצאתי את עצמי מאוהב במקצוע הזה, ועובד כטבח במסעדה מצויינת. הכסף, התנאים הסוציאלייים והפיזיים תמיד היוו גורם בעייתי במקצוע הזה, אבל רק אחרי שהתחלתי לחיות עם בת זוג רצינית במשך שנה, הבנתי שאי אפשר להתקיים ממשכורת כזו, שלא לדבר על לחיות ברמת חיים יותר מבינונית.
החלטתי שאני עוזב הכל והולך ללמוד כמו כולם באוניברסיטה.
הלכתי לשפר בגרויות ועשיתי פסיכומטרי, והוצאתי תוצאות מעולות, והתקבלתי ללימודי כלכלה וחשבונאות בבר אילן.
עכשיו אני בכלל לא בטוח האם זה מה שאני רוצה לעסוק בו, והאם לימודים של שלוש שנים עכשיו+ שנתיים סטאז'+ עוד כמה שנים עם משכורת נטו נמוכה, סה"כ בערך 7 שנים "רעות".
איך אפשר לחיות טוב ככה?!
והכוונה שלי בלחיות טוב היא: דירה יפה, מכוניות, חופשות בגדים, מסעדות וכולי.

אז אולי תחום ניהולי שקשור לאוכל, אבל אני לא ממש יודע מאיפה מתחילים.


אני מוצא בי המון תכונות אופי חיוביות. אני חרוץ, נקי,מסודר, דקדקן, אחראי. אבל אני רוצה עכ-שיו להביא את היכולות שלי לידיי ביטוי- כשאני בשיא!!!
מה עושים?
   הי ליאור ריני 22:36 19/07/2010
אכן לא פשוט אבל מאידך גם לא כזה נורא. 24.5 זה גיל דיי צעיר ודי לגיטימי שתתחבט בשאלת הלימודים שלך. הרשה לי לציין שרוב התארים הראשונים אינם באמת מה שנעסוק בהם בעתיד. ואפילו אלו שהם ממש מקצוע (כמו חשבונאות, עריכת דין עבודה סוציאלית והנדסה) שנשמעים מבטיחים הם לא תמיד מקור מצוין לפרנסה. אין ספק שלימודים לוקחים זמן. לעניות דעתי כל תואר שתבחר ללמוד כעת יהיה תשתית להמשך. מכיון שתחום המזון קורץ לך אתה יכול לנסות ולשלב אותו בזמן הלימודים ואז לבחון מה הלאה. האמת שמה שהצעת נשמע לי מאוד אבל גם בשביל זה כדאי שיהיה לך לימודים אקדמים כתשתית. תחום ראיית החשבון הוא אכן סיזיפי וקשה אבל מאפשר לך לצאת עם מקצוע ביד.
בנוסף שום דבר אינו לנצח אתה יכול להתחיל שנה ראשונה של לימודים להתרשם ומשם להמשיך. אני מבינה שיש לך נתוני פתיחה טובים ואתה לא מפסיד כלום. תמיד אפשר לעשות הסבה לתחום קרוב כגון ניהול וכלכלה וכדומה.

זכור שאין קיצורי דרך וכן, לימודים של מקצוע או לימודי תואר ראשון פחות פרקטי ותואר שני לוקחים במוצע בין 6-7 שנים ולכן אתה לא חחריג
בהצלחה
   תודה ריני על התגובה המהירה והעניינית.ליאור 00:31 20/07/2010




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו