צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  פיטורים בהאשמה.יעל 10:58 06/10/2007
עבדתי במקום עבודה 9 חודשים ,בשבוע שעבר האשימו אותי בגניבת כסף מהעבודה,מכיון שהכסף עבר גם דרכי, אך לא הגיע ליעדו,לי אין כל קשר לדבר, האשימו אותי בפה מלא בגניבה וגם עוד עובד האשימו .
אני לא מסוגלת להמשיך לעבוד שם יותר, ואני רוצה להתפטר ,ביום ראשון אני מתכוונת להגיש את התפטרותי ,אני גם לא רוצה להגיע לשם בכלל.
אני רוצה לשלוח את התפטרותי בפקס, מה קורה לגבי מתן הודעה מוקדמת ,כמה אני חייבת להם והאם אפשר לעשות משהו עם זה ,כי אני לא מסוגלת להגיע למקום העבודה הזה לאחר האשמת השווא החמורה הזו.
אני מאד נסערת מכל הסיפור הנ"ל ובכוונתי לתבוע אותם על הוצאת דיבה ,לשון הרע וכדו..
בכל מקרה רציתי לדעת האם יש מצבים מסויימים כמו אלה,שלא יכולים לצפות מאדם שיעבוד בהודעה המוקדמת שלו?
מכיון שלא משנה מה כף רגלי לא תדרוך המקום הזה יותר.

תודה מראש.
   הודעה מוקדמת ריני שניר 14:40 06/10/2007
בעיקרון את חייבת יום עבור כל חודש שעבדת כלומר 9 ימים הודעה מוקדמת
אני מבינה שאת מאוד נסערת אך למיטב ידיעתי רק המעסיק יכול להחליט אם תעבדי בימים האלו או לא. אני מציעה לחכות ולראות מה קורה ביום א', כלומר הכיני מכתב התפטרות (או שאולי יפטרו אותך) ותראי לאן נושבות הרוחות יכול להיות שהם יגידו שהם לא רוצים שתגיעי. בכל מקרה את חיבת ב-9 ימים הודעה מראש וכדאי שהם יתחילו כמה שיותר מהר כדי לסיים עם זה. מקווה שיעבור "חלק" ומקווה שהאמת תצא לאור.
אשמח לענות על כל שאלה שתצוץ
ריני




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו