צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  הילה 01:07 07/11/2011
הי

שמי הילה ואני מתגוררת באזור הדרום, מחפשת מזה כחודשיים עבודה אך ללא הצלחה. כישרונית ביותר, בעלת שני תארים האחד בשיווק ואילו השני במנהל עסקים מחפשת עבודה בתחום הניהול לא בהכרח במכירות (לא חנויות בגדים) אך ניתן אולי שיווק . הבעיה היא שאני מקבלת פעם בשבוע במקרה הטוב זימון לראיון עבודה למרות שאני מאוד מוכשרת ועם ניסיון והשכלה מתאימה. לאחרונה מתלבטת אם לחזור ללמוד ולעשות תואר יותר מבוקש משום שלצערי האופציות היחידות בדרום הם לעבוד כנציגי שירות בחברה כזו או אחרת. ממש כבר על סף ייאוש , התקופה הזו רק מערערת את האמונה בעצמי יותר ויותר עד כדי התפשרות. העבודה האחרונה שבה עסקתי היתה התפשרות לשמה אך בגלל רצוני לסיים את התואר ה-2 נשארתי, כיום לאחר פיטוריי ואותו חיפוש מתמיד פתאום העבודה נראית לי כעבודה חלומית ( למרות שידוע לי שלא היתה כזו ). יתרה מכך כל מי שרואה את קורות החיים שלי טוען כי הם מצויינים ואף בדקתי אותם גם במקום מקצועי שגם שם נאמר לי שהם מעולים. בנוסף שמתי לב שהדרישות של המעסיקים נהיו בשחקים הם רוצים השכלה, ניסיון, רקע מתחום כזה, וותק מתחום כזה, השאלה האם לשלוח את קורות החיים גם למשרות שבהן אני לא עומדת באופן מלא בקריטריונים כמו וותק או ניסיון ?
אשמח לסיוע או עצה ידידותית :)
   רותם 11:58 09/11/2011
היי,
הייתי ממליצה לך אולי לכתוב את הקורות חיים בהתאם למשרהשאת מחפשת. לדוגמה אם את מחפשת משרה בניהול מכירות תדגשי את הניסיון והכישורים שלך בתחום הזה.ותשלחי גם למשרות שאת חושבת שאת מתאימה ואת לא עונה לכל הקרטריונים, אולי תוסיפי מכתב מקדים לקורות חיים שיתאר את מי שאת ומה את מחפשת.
הייתי ממליצה לך על אתר שכן מתמחה התחום המכירות,אולי תמצאי שם.www.jobcity.co.il/
בהצלחה :)
   חברות כח אדם לא חסריונתןפ 14:13 12/12/2011
חברות כח אדם שיעזרו לך למצוא את העבודה הנכספת שלך, בטח ובטח אם את אקדמאית בעלת 2 תארים (שיווק זה מקצוע נדרש, יגידו מה שיגידו), אין סיבה שלא תיעזרי במתווכים המקצועיים שיש היום בשוק כדי לגשת לראיונות עבודה.

אני נעזר במנפאואר, www.manpower.co.il/

מאחל לך רק הצלחה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו