צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  תהליכים מקביליםמחפשת 13:22 18/10/2007
הי ריני!
אני מחפשת עבודה כבר מספר חודשים (עוד בזמן שעבדתי במקום הקודם, ידעתי שאני רוצה לסיים שם במועד מסויים גם אם לא אמצע משהו אחר בינתיים, לכן ליתר בטחון התחלתי לחפש מספר חדשים לפני אותו מועד).
מדובר על משרה יחסית בכירה, הדורשת השכלה גבוהה מאוד וידע נרחב (ויש לי את שניהם).
עכשיו יצא שמתרכזות לי כמה הצעות אחרי תהליכים בכמה מקומות עבודה. היום התראיינתי למשהו שמאוד נראה לי, אבל שם התהליך רק מתחיל, וזה עניין של שבועות (נראה לי לפחות שבועיים-שלושה). ממש לא הייתי רוצה לפספס את ההזדמנות שם, אך גם לא לתת תשובות שליליות ולפספס משהו טוב אחר לפני שקיבלתי תשובה חיובית.

המראיין היום אמר שהוא לא יכול לדלג עבורי על שלבים בתהליך, מה שכן, הוא יכול לומר לי מיד שאני מועמדת מתאימה ושאוזמן לראיון השני ולקבוע אותו בהקדם. הוא רמז לי שקימת האפשרות האולי לא כל כך אתית לתת תשובה חיובית למקום אחר שחייב ממני תשובה, להתחיל לעבוד שם, אך במקביל להמשיך את התהליך אצלם, ואז אם אתקבל לעזוב את המקום האחר.
אני מנסה להמנע משטיקים כאלה, אבל הייתי מאוד רוצה לשקול בין האופציות השונות ולבחור בצורה שקולה ולא לפספס משהו בגלל טיימינג של שבועיים...

מה דעתך?
   התכנסות לקראת קבלת החלטות ריני שניר 21:21 18/10/2007
אכן זו דילמה מוכרת
את כבר מתכנסת לקראת החלטה ופתאום צצה לה עוד מישרה נחשקת שהתהליך בה רק התחיל ושיקח עוד שבועות.
אין לי תשובה חד משמעית, אני יודעת שבתור מעסיקה לא הייתי רוצה לקחת מישהי שתעזוב אחרי חודש, ויותר מזה אם תיקחי את אחת מההצעות שיש לך כרגע תצטרכי להשקיע בהתחלה "ולשחק" אותה מתענינת ולומדת והתחושה לבוא ולהגיד שאת עוזבת תהיה נוראה מכל.
אני חושבת שאת צריכה לקבל החלטה עקורנית מה הכי מוצא חן בעינייך ולדעת שיכול להיות שיהיה לזה מחיר - סנריו ראשון שיכול לקרות הוא שבסוף לא תתקבלי ותפספסי את ההצעות האחרות וסנריו שני לוותר על המישרה הזו ולזכות במישרה שגם נראית לך. במקביל קיימת גם האופציה השלישית של להתחיל ובאמת לעזוב. או להגיד שאת כרגע מחליטה לא להחליט כלומר לחזור ולאמר שיש לך עוד תהליך שרק התחיל ואת רוצה למצות ובמקביל את מבינה שיכול להיות שההצעה לא תחכה אך מעדיפה למצות את כל האפשרויות לפני קבלת החלטה.
בקיצור נראה לי שבלבלתי אותך עוד יותר. כדי לקבל תשובהקונקרטית יותר אניצריכה לשמוע פרטים יותר ספציפים ואז אוכל לייעץ לך יותר לעומק. את מוזמנת לכתוב למייל הפרטי שלי אם תרצי rini.snir@gmail.com
ובכל מקרה בהצלחה
ריני
   תודה ריני!מחפשת 13:54 23/10/2007
את הגורו שלי...
שלחתי לך מייל (ארוך), מקווה שלא תתחרטי שהייתי כזאת נחמדה והצעת לי לכתוב לך...
   תיקוןמחפשת 20:55 24/10/2007
מקווה שלא תתחרטי שהיית (את!) כזאת נחמדה, ולא שהייתי כמו שכתבתי בטעות.
   לא קיבלתי שום דברריני שניר 21:11 24/10/2007
שילחי לrini.snir@gmail.com
   שלחתי שובמחפשת 09:47 25/10/2007
שלחתי גם קודם לכתובת הנכונה.
תני לי כאן (או במייל) איתות שקיבלת/לא קיבלת :)

תודה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו