צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  שלום, אני אמא ל2יעל 13:07 14/02/2012
עובדת בחברת השמה כבר מעל לשנתיים, מצד אחד מתחשבים בי בהרבה סיטואציות וגם עבודה עובד בעבודה די גמישה, אבל מצד שני אני מאוד מתוסכלת וחושבת כבר הרבה זמן על שינוי כיוון, העניין הוא שאני יודעת שקשה מאוד להתקבל ואני יודעת איך מסתכלים על אמהות (יש לי מספיק חברות אמהות שלא מוצאות עבודה), אני מתלבטת מה לעשות? ומה צריך להכריע על המאזניים האלה?שיקול כלכלי או שיקול אישי (הרגשה אישית וסיפוק מהעבודה)?
   סליחה מתקנתיעל 13:08 14/02/2012
בעלי עובד בעבודה די גמישה...
   לדעתי..סיוון 14:06 17/02/2012
אני חושבת שכיום מאוד חשוב לשמור על מקום העבודה, אם לא טוב אז לשנות עבודה (הייתי מתחילה לחפש תוך כדי העבודה הנוכחית) האופציה האחרונה היא אבטלה.
את יכולה לקרוא פה גם פוסט שמצאתי על הנושא של האבטלה בימינו..
www.askmizrahi-tefahot.co.il/?p=18598&postName=אירופה%20–%20בין%20אבטלה%20מפחידה%20לאינפלציה%20נסבלת
   בשלב הראשון..אבי זילברמן 10:51 27/02/2012
שלום יעל,

התמונה שאת מתארת היא תמונה שרבות וטובות מתמודדות עימה, ואכן מדובר בסוגיה לא קלה. מחד יש שני ילדים בבית שצריך לפרנס ומאידך את מרגישה שאת הולכת ונעלמת.. כמובן שסיפורי זוועה על חוויות כושלות של אחרים (או אחרות) לא מקלים על ההחלטה.
החלטה על שינוי קריירה היא החלטה אמיצה ולעיתים דורשת משאבים מנטליים רבים, וחשוב להבהיר תחילה עם עצמך את הנקודות הבאות:
1. מה החלום שלך? במה היית רוצה לעסוק? לאן היית רוצה להתפתח?
2. מה את מוכנה לעשות כדי שזה יקרה? אילו מחירים את מוכנה לשלם?
3. מה המשאבים שעומדים לצידך? הכוונה היא למשאבים כספיים, אך לא רק. חשוב להכיר גם במשאבים חשובים אחרים כמו ידע, תמיכה אישית (של בעלך לדוגמה), נחישות והתמדה (מהיכרותך עם עצמך), וכיו"ב.

מענה על שאלות אילו יסייעו לך להתמקד ולהתמודד עם הסוגיה שהעלית.

כמובן שתמיד עומדת לרשותך האפשרות להישאר במקום העבודה הנוכחי ולבחון גם שם את הדברים:
1. ליצור טבלה שתרכז את הדברים שאת אוהבת בעבודה לצד אילו שפחות. בחני שנית את הרגשתך לאחר שאת מתבוננת בטבלה זו - האם היא מעוררת בך מוטיבציה לכיוון מסוים?
2. האם ישנן אפשרויות במקום העבודה שיכולות לשפר את הרגשתך? קידום, תחומי אחריות שונים, משימה מיוחדת שאת יכולה לקחת על עצמך שתסב לך סיפוק ותעזור לך למצב את עצמך (במקום העבודה ובעיני עצמך).

במקרים רבים ניתן לשתף את הממונים עליך בלבטיך ולנסות יחד עימם להבין כיצד ניתן להפוך את השהות שלך מועילה יותר עבור שני הצדדים.

בכל מקרה הבשורה הטובה היא שהאפשרויות פרושות לפניך, והבחירה בצעד הראשון - היא שלך.
כמובן שרצוי לאתר גם סיפורי הצלחה, של אנשים שהתמודדו עם המקום שבו את נמצאת, על פני סיפורים שגורמים לך לחזור ולהתחפר תחת השמיכה..


אשמח לשמוע איך התקדמת ואת מוזמנת לשתף (אפשרי גם באופן פרטי למייל שלי).

בהצלחה!

אבי זילברמן - מאמן אישי
052-6796779
avizi22@gmail.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו