צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  DR-NP- הכלי להשגת יעדיםavital za 15:28 11/09/2012
"אתה יכול לגלות טוב יותר את אופיו של אדם במשך שעה אחת של משחק, מאשר במשך שנה שלמה של שיחה" (אפלטון)

האם אי פעם מצאת את עצמך שואל, כיצד אנחנו נעים לעבר מטרותינו? האם אנו מתנהלים היטב כגוף אחד?
כל התשובות והטיפים יינתנו במסגרת משחק המנהלים של רותי אופיר. משחק זה מסובב על שיטת ה-DR-NP ׁׁ (drive- reverse-neutral-parking). השיטה עוזרת לארגונים כמו גם לאנשים במסגרות פרטיות להגיע ליעדיהם.

המשחק עצמו, מדמה את החיים לנהיגה במכונית, מה שמאפשר לנו לראות את התנועה וכך לזהות את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו. לרוב אנחנו בתנועה (D), לעתים בנסיגה (R), ויש מקרים בהם אנחנו בהמתנה (N), או אף בעצירה מוחלטת (P).

על פי שיטתה של רות אופיר, במשחק, אנחנו "משחקים את החיים", זורקים קוביות, נעים בעזרת "חיילים" צבעוניים על פני לוח המשחק, שולפים שאלות המאפשרות לנו לחקור את התנהגותנו כמו גם את ההתנהגות של הסובבים אותנו.

DRNP הינה שיטה מוכחת להגברת יעילות העבודה בקבוצות ובצוותים, המשפרת ומייעלת את תהליכי העבודה בצורה משמעותית. השיטה מיועדת לצוותי פיתוח, צוותי חשיבה, צוותי ניהול וכד', והיא הוטמעה בהצלחה בשנים האחרונות בארגונים גדולים ומובילים כגון חברת חשמל, אורנג', הוט, משרדי ממשלה, בתי חולים, ארגונים בינוניים ואף קטנים.

בכל ארגון, חברה או מוסד ישנו בסיס ייעודי מאוד ברור שהוא הגשמת יעדים ומטרות. כשמשחקים את המשחק במסגרת קבוצתית, ההתמודדות מאפשרת לנו לנהל דו שיח, לקבל ולהעניק משוב ובעיקר לחתור יחד לעבר המטרה המשותפת. ההצלחה בהתמודדות עם המשימות המוטלות, תורמת לתחושת היכולת לכונן שינוי אמיתי בארגון. מטרת המשחק היא - לבנות צוות מנצח שיהיה מסוגל לבצע ולהגשים את מטרת העל של הארגון.

רות אופיר היא המייסדת והבעלים, המפתחת שיטת PN-DR, לאימון ממוקד מטרה של צוותים.
בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בחינוך ובהדרכת מבוגרים. שירתה במשטרת ישראל והשתחררה בדרגת רפ"ק. רות, בעלת ניסיון רב שנים בקידום ממוקד מטרה של קבוצות וצוותים.


קונטנטו דה סמריק- בית הוצאה לאור
בית הוצאה לאור המתמקדת בהוצאת ספרים בישראל ובעולם.
בבית זה מלווים ומובילים את הסופרים בכל תהליך ההוצאה לאור בעזרת צוות מקצועי של עורכים ספרותיים, עורכים לשוניים, מומחי עיצוב, מתרגמים, מגיהים, מומחי דפוס, מאיירים ומפיצים מהמנוסים בארץ.
בקונטנטו דה סמריק, ניתן למצוא ספרים כמעט בכל סגנון ספרותי ותחומי עניין, סיפורת וספרים מקצועיים.
כמן כן, מתמחים בתרגום ובהפצת ספרים בחו"ל, בירידי הספרים מהמובילים בעולם: בלונדון, בפרנקפורט ובבייג'ין בקטלוגים דיגיטאליים של חנויות הספרים הגדלות בעולם.




המו"ל הוא נתנאל סמריק, איש תקשורת ותיק שהמילה הכתובה והדרישה למצוינות ליוו אותו בכל שנות הקריירה שלו. את הקריירה שלו החל בגלי צה"ל, בעריכה ובהפקת תוכניות טלוויזיה. בשנים האחרונות, בחר דווקא לעסוק במילה הכתובה; בהוצאה לאור הבינלאומית.

לפרטים נוספים: אביטל זלמנוביץ, 052-2576770, avital.contento@gmail.com
מחלקת יחסי הציבור, קונטנטו דה סמריק




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו