צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  כל מה שרציתם לדעת על מבצע חבר מביא חבר בהייטקנחום 19:38 24/09/2017
כל מה שרציתם לדעת על מבצע חבר מביא חבר בהייטק

מבצע חבר מביא חבר בהייטק הוא שיטת גיוס להייטק שתופסת יותר ויותר תאוצה מיום
ליום. בשיטה זו למעשה חברות ההייטק מתמרצות את העובדים למצוא עובדים מתאימים לחברה, כך שההמלצות על המועמדים וקורות החיים מגיעים מתוך אנשים שכבר מועסקים בחברה, מכירים את הפוליטיקה הפנימית בתוכה, את צורת העבודה בחברה ועוד, ויכולים לדעת האם האדם שהם מפנים באמת מתאים לחברה ולמשרה המיועדת.
בנוסף, בצורה הזו יכולים לחסוך גיוס דרך האינטרנט או מקורות דומים אשר מובילים להצטברות של מאות, ואפילו יותר, מסמכי קורות חיים בחברה, ונדרשים משאבים רבים בכדי לסנן את מסמכי קורות החיים, לבצע ראיונות טלפוניים רבים ולסנן מועמדים רבים עד למציאת אלו שיתאימו לראיון העבודה.

עידוד העובדים מעלה את המוטיבציה
מעבר לחסכון במשאבי האנוש בגיוס עובדים חדשים בשיטה של מבצע חבר מביא חבר בהייטק, בשיטה הזו החברה יכולה לעודד את העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם בצורה משמעותית מאוד. חברות ההייטק מציעות תגמולים משמעותיים ומשתלמים מאוד לעובדים אשר ממליצים על עובד שמתאים לחברה וחותם על חוזה עבודה. בחלק מהחברות מדובר בתגמול כספי גדול, בחלקן פרסים כמו חופשות בחו"ל או מתנות שוות ועוד. בכל מקרה, מדובר בתגמול משמעותי מאוד אשר יכול להעלות את רמת המוטיבציה של העובדים ולגרום להם לסייע בגיוס עובדים לחברה בהתלהבות גדולה, לשבח את החברה ולעשות לה יחסי ציבור שווים בהנאה רבה.

גיוס עובדים ממוקד יותר
יתרון נוסף של מבצע חבר מביא חבר בהייטק הוא שהוא מאפשר לגייס עובדים בצורה ממוקדת יותר. העובדים אשר ממליצים על מגויסים חדשים לחברה מכירים היטב את החברה ואת העובדים שהיא מחפשת ולכן הם ימליצו על עובדים שבאמת מתאימים לחברה. עובדים כאלו לא ירצו להרוס את המוניטין שלהם בתוך החברה ולכן ימליצו רק על עובדים שבאמת מתאימים לחברה ויחסכו לחברה המון עגמת נפש עם עובדים שלאחר תחילת העבודה מתבררים כלא כל כך מתאימים לחברה כפי שהיה נראה בהתחלה.

יש גם חסרון
לעיתים קרובות ערך החברות (והרצון ךהרוויח כסף) בא על חשבון המקצועיות של אותו מועמד. לכן שיטת חבר מביא חבר של חברת השמה להייטק טובה יותר בחלק מהמקרים כי חברת ההשמה עורכת גם ראיון מקצועי ודואגת שערך החברות לא יעלה על המקצועיות.

למבצע חבר מביא חבר בהייטק של חברת טק ג'וב - חברת השמה להייטק ->
www.techjob.co.il/friends




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו