צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פריון פוריות והפריות
מנהל/ת הפורום: ד"ר קלריס נהרי
  הזרעהכרמית 10:46 21/07/2011
שלום ד"ר קלריס, אני בת 31, יש לי ילדה בת 3 וחצי שאיתה נכנסתי להריון לאחר כחצי שנה באופן טבעי. עכשיו יותר משנה וחצי אנחנו מנסים להיכנס להריון בלי הצלחה. אנחנו חיים בחו"ל ואני רואה את בעלי רק בסופי שבוע, בחודשיים האחרונים עשיתי בדיקות ביוץ ו"הקפצתי" אותו שיגיע הביתה אבל זה לא הלך. בחצי שנה האחרונה המחזור שלי לא כ"כ סדיר יש חודש של 31 ימים יש חודש של 28, 29 והפעם קיבלתי לאחר 26 ימים. לפני כחצי שנה עשיתי אולטרסאונד למעקב זקיקים ונמצא שיש לי זקיק בגודל 17 ס"מ ונאמר לי שזה בסדר גמור וזה מראה על ביוץ תקין (זה נכון? ). בעלי עשה בדיקת זרע ויצא שהזרע קצת איטי אבל זה מה שגם אמרו בפעם הקודמת שניסיתי להיכנס להריון ולבסוף נכנסתי. הפעם החלטתי לעשות הזרעה, דיברתי עם הרופא שלי (שגם אמור לבצע את ההזרעה) והוא אמר שהוא רוצה לעשות הזרעה בלי הורמונים וכדורים למינהם אלא בשיטה הטבעית כי אני מבייצת. השאלה שלי היא אני רוצה להגדיל את הסיכויים להיכנס עכשיו להריון כי יש לי רק פעם אחת לנסות לפני שאני חוזרת לחו"ל ואח"כ אוכל לנסות רק עוד שנה ואני בכל זאת חושבת שאולי כדאי לי כן לקחת הורמונים או איקוקלומין? אשמח לשמוע את דעתך בנושא וסליחה מראש על ההודעה הארוכה. תודה רבה.
   תשובהד"ר קלריס נהרי 12:02 21/07/2011
שלום כרמית,

אני מסכימה לדעתך שכיון שהזמן כל כך מוגבל ובאופן טבעי ניסיתם כבר פעמים רבות אז הייתי מנסה עם איקקלומין + זריקה לביוץ + הזרעה. באם אין התווית נגד.

בהצלחה,
ד"ר קלריס נהרי
מומחית לפריון יילוד וגינקולוגיה
מנהלת פורום פריון פוריות והפריות
WWW.DRNAHARI.CO.IL




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו