צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פריון פוריות והפריות
מנהל/ת הפורום: ד"ר קלריס נהרי
  הייתכן כי אני בהריון?שרון 13:32 19/09/2011
שלום, אני שבוע לאחר הביוץ,{חודש אחרי הפלה טבעית בשבוע ה6}
עם תחושות לא רגילות של:
תאבון מעט מוגבר,צרבת,מיחושים בבטן התחתונה מעל המפשעה,גודש מציק בחזה.
כמו כן,בימים הראשונים לאחר הביוץ{ביום ה1 עד ה4 לאחר הביוץ},הייתה לי הפרשה רירית שקופה עם מעין קרישים מקרוסקופיים חומים ובמקרים אחרים הכתמה חומה-אדמדמה.
האם ייתכן כי אני בהריון וכבר התחילו תופעות של הריון?? זה נראה לי ממש לא הגיוני שבשלב הממש ראשוני אחוש תופעות כאלה במידה ואני כן בהריון..??

יש לי תור מחר בבוקר לפתיחת תיק במחלקת פריון בבי"ח-ואני שואלת את עצמי אם לא כדאי להמתין לראות האם אני בהריון או לא,,,?
אני גם חוששת שכיוון שבמידה ואני כן הריתי-שזה לא יעשה נזק אם יעשו לי בדיקה ואגינלית/אולטרסאוד ואגינלי,בהתחשב בכך שיש לי רחם מאד אחורית ורירית דקה מאד,,, האם אני חוששת לחינם? ואין לי בעייה לגשת מחר למחלקה?

נ.ב.
האם שימוש בערכת ביוץ בייתית יכולה לרמז על הריון במידה ויש שני פסים? או שזה ממש לא קשור ורק בדיקת הריון יכולה לתת מידע זה?
אני יודעת שיש גם בדיקה בייתית שמגלה הריון 8 ימים לפני האיחור במחזור-השאלה האם זה אמין ובאמת יכול לאתר הריון שבוע אחרי הביוץ?

בברכה
ש.
   תשובהד"ר קלריס נהרי 08:30 22/09/2011
שלום שרון,
תמיד יתכן כי יש הריון. אני לא מכירה אף בדיקה שיכולה לגלות הריון בשלב כל כך מוקדם. בכל מקרה גם אם יש הריון וגם אם לא אולטרה סאונד לא יכול להזיק.

בהצלחה,

ד"ר קלריס נהרי
מומחים לפריון יילוד וגינקולוגיה
מנהלת הפורום פריון פוריות והפריות
www.drnahari.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו