צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פריון פוריות והפריות
מנהל/ת הפורום: ד"ר קלריס נהרי
  האם יש סיכוי להריון?חנה הדס 08:52 23/04/2012
שלום,
אני בת 28, עם מחזור סדיר בדר"כ, בריאה. לפני כשנה הפסקתי לקחת גלולות אחרי שנתיים וקצת, ומחודש אוקטובר אני ובן זוגי מנסים להרות, עד כה ללא תוצאות.
בבדיקה אצל רופאת הנשים, ובעקבות אולטרסאונד ומעקב זקיקים - היא אמרה שהרחם שלי תקין, הביוץ מעט מאוחר מהרגיל )בסביבות יום 20-21.
הווסת האחרונה שלי)אמצע מרץ( התנהגה אחרת מהרגיל - הייתה 8 ימים לעומת 5 של בדרך כלל, עם דימום רב בעיקר בימים האחרונים. בשבוע שעבר הייתי אמורה לקבל וססת - אך היה לי רק דימום מועט, יותר דומה להפרשה מוכתמת ומאז שום דבר.
בשל העובדה שלא הצלחתי לזהות נקודת ביוץ מוגדרת בחודש האחרון באופן עצמי )שיטת חום השחר( - אני חושבת שאם אבצע כעת בדיקה ביתית התוצאה תהיה שלילית ואני חוששת להתאכזב. השאלה שלי אם יש סיכוי שהווסת פשוט החליטה לדלג על עצמה וזו הסיבה שאני לא מדממת? אין לי כל סימנים נלווים אחרים - בחילות, עייפות, פצעים מוגברים בפנים )למרות שבדר"כ לפני מחזור הפנים שלי פורחות( . אשמח לעזרה.
   תשובהד"ר קלריס נהרי 11:44 03/05/2012
שלום חנה הדס
יתכן שאת צודקת ויתכן שזה הריון. לא תדעי אם לא תבדקי. באם יהיה חיובי נפלא באם לא תנסו שוב.


בהצלחה,

ד"ר קלריס נהרי
מומחית לפריון יילוד וגינקולוגיה
מנהלת פורום פריון פוריות והפריות
WWW.DRNAHARI.CO.IL




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו