צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פריון פוריות והפריות
מנהל/ת הפורום: ד"ר קלריס נהרי
  מודאגת מתוצאות בדיקהמאיה 10:55 14/05/2012
שלום רב,אני נבדקתי אצל רופאה הגניקולוגית שלי דרך קופת חולים שלי,עברתי את בדיקות הדם הקשורות לפעילות ההורמונים,וטיב הבייציות ובנוסף בדיקת רירית הרחם.
הרופאה בישרה לי טלפונית שמצב הבייציות שלי וההורמונים והרירית הדקה..לא מאפשרים לי להכנס להריון אם המצב לא ישתנה,היא אף טענה שיתכן והתופעה היא בלות.אגב המחזור שלי לא מופיע כמעט כבר 4 חודשים.כמובן שאמשיך בדיקות אצל מומחה פריון באופן פרטי..,אך מאז הבשורה אני מתוסכלת ולא מצליחה לתפקד.השאלה שלי היא האם יתכן שאין טיפול למקרה הזה? כמו שאותה רופאה טענה?אני אשמח לתגובתך שאולי תעודד אותי ומקווה למעט תקווה.בתודה מראש מאיה!
   תשובהד"ר קלריס נהרי 10:32 16/05/2012
שלום מאיה,

התאור שלך ממש לא מספק ומאד קשה לי להתייחס ללא הגיל התוצאות הספציפיות של הבדיקות. כמובן שאת יכולה להמשיך מעקב וברור בקופה אצל רופאה מומחית לפריון.

בהצלחה,
ד"ר קלריס נהרי
מומחית לפריון יילוד וגינקולוגיה
מנהלת פורום פריון פוריות והפריות
www.drnahari.co.il
   תגובה.......מאיה 14:45 18/05/2012
תודה על התגובה..אני אספר לך עוד קצת,אני בת 36 רווקה,בדיקת ה-iu/i-fsh שלי יצאה-27.8,וה- lh יצא 10.6מקווה לשמוע ממך,המחזור שלי בארבעת החודשים האחרונים מגיע באיחור של שבועיים ליום אחד,ולאחר שבוע וחצי מגיע ליומיים,כשבעבר המחזור שלי היה סדיר ונמשך כל השבוע.מקווה שהעברתי מידע מספק,אם לא,אשמח מאוד אם תגידי לי איזה מידע נוסף את צריכה כדי לעזור לי.
אני מודה לך על ההתייחסות מקרב לב ומחכה לתגובתך.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו