צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פריון פוריות והפריות
מנהל/ת הפורום: ד"ר קלריס נהרי
  זמן טבילה וביוץיעל 13:17 10/08/2012
הפסקתי להניק לפני ארבעה חודשים, ובמקביל הפסקתי ליטול סרזט (אשר גרם לי לדימומים רבים בעקביות של פעם בחודש למשך שבוע כל פעם)
קיבלתי מחזור ראשון לאחר חודש מסיום הנטילה, ומאז קיבלתי מחזור באופן סדיר כל 27 ימים. אני לא בטוחה שניתן להגדיר את היום הראשון של המחזור כמחזור, מכיוון שביום זה אני רואה כתמון קטן של דם על נייר הטואלט, ורק למחרת(ביום ה28) מתחיל שטף כמו במחזור.
כעת קיבלתי את המחזור לאחר 26 ימים (ללא כתם, אלא ישר דימום רגיל של מחזור). הצלחתי להיטהר רק לאחר 6 ימים מיום קבלת המחזור, כלומר אלך למקווה 13 ימים לאחר יום קבלת המחזור. משך המחזור האחרון כאמור היה 26 ימים, ומשך המחזורים הקודמים היו 27-28 ימים. האם קיימת בעיה עם זמן הביוץ? האם יש צורך בלקיחת כדור אשר ידחה את הביוץ?
ושאלה אחרונה- האם זה אפשרי החודש או שכבר מאוחר מדי?
   תשובהד"ר קלריס נהרי 10:26 16/08/2012
שלום יעל,

יתכן ומדובר ב"עקרות הילכתית" ןבהחלט יש לזה טיפולים שונים. כדי לודא שזו אכן הבעיה יש לגשת לרופאה המומחית לפריון לעשות בדיקות דם הורמונליות ואולטרה סאונד ואם אכן זו הבעיה לטפל בהתאם.

בהצלחה,

ד"ר קלריס נהרי
מומחית לפריון יילוד וגינקולוגיה
מנהלת הפורום פריון פוריות והפריות
www.drnahari.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו