צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ייעוץ להורים לילדים בגיל הרך
מנהל/ת הפורום: דרורית אמיתי דרור
  חרדות אצל בת ששנורית 12:43 23/06/2010
דרורית שלום,
בתי האמצעית, בת 5.8, עולה לכיתה א', ילדה חכמה מאד, מצחיקה ומלאת קסם, סובלת מפחדים רבים. לאחרונה קורה לעיתים קרובות שאחד ההורים נמצא איתה והיא דורשת שההורה השני לא יצא לעיסוקיו או יחזור הביתה מיד, בטענה שהיא מפחדת שמשהו רע יקרה לו (אנחנו מנסים לעזור לה להירגע בלי לשנות את התוכניות, וזה לוקח זמן רב מאד) . היא מגיבה קשה גם כשמשהו ששייך לה (אפילו משהו פעוט כמו סיכת ראש) מתקלקל או הולך לאיבוד (להרגשתי גם זה קשור לסוג של חרדה קיומית). בכל המקרים האלה נראה שהיא 'נתקעת' במצב החרדתי/היסטרי ולא מצליחה להרפות ולהמשיך הלאה, למרות כל הניסיונות לעזור לה. אותו דבר קורה גם בגן.
דוגמאות מהימים האחרונים: נכנסה לחרדה בבריכת השחייה ונצמדה עם המצופים לאמא+לדופן במשך כשעה; נכנסה ללחץ כה גדול מהאפשרות שההורים יצאו לבלות והיא תישאר בבית עם סבא וסבתא - עד שהחלטנו לבטל את הבילוי; בדרך לגן הבהילה את אבא שלה כשאמרה לו משהו על כך ש-"אנשים מסתכלים עלינו במבטים רעים"; מאוחר יותר הגננת התקשרה מהגן מפני שהילדה הייתה בחרדה שמשהו קרה לאבא בגלל עשן שראו בדרך והפחיד אותה.
נשמח לקבל את עצתך, ואם נראה לך שיש מקום לערב איש מקצוע, נשמח להמלצה על מטפל באזור ירושלים / עמק האלה.
תודה, נורית
   בהחלט כדאי להתייעץ, למרות שגיל זה מאופיין בחרדות ממות.דרורית אמיתי-דרור 22:01 26/06/2010
בירולשים כדאי פנות לד"ר אסתר כהן.

דרורית אמיתי-דרור
מומחית לגיל הרך
יועצת להורים ולאנשי חינוך
טל. 0522322420 036990742
   תודה דרוריתנורית 09:21 27/06/2010




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו