צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ייעוץ להורים לילדים בגיל הרך
מנהל/ת הפורום: דרורית אמיתי דרור
  אורית 11:31 20/07/2010
דרורית שלום.
זו אורית תלמידתך לשעבר מלוינסקי (שנה שעברה).
אני שוב חוזרת אלייך בשאלה חשובה לגביי ביתי אוראל בת השנתיים.
המצב הוא כזה:
אני בעלי וביתי גרים בבית אימי מזה חודשיים. ב"ה הדירה שלנו מוכנה ובתוך שבועיים אנו ניכנס אליה.
במהלך כל השיפוצים לקחנו את אוראל לבית, הסברנו לה מה הןלך לקרות, קנינו לה בית קטן משלה לחצר והיא מגיעה כל כמה ימים ומשחקת ונהנית כך שמהבחינה של המעבר הספציפי הזה אני מרגישה שאני עושה את ההכנה הכי רכה שניתן.
נכון להיום היא ישנה במיטת תינוקות ואנו קנינו לה לבית החדש מיטה של ילדים "גדולים יותר. אני חשבתי שיהיה נכון לקחת איתנו לבית החדש את המיטה הקודמת שלה וכשזה יהיה הזמן היא תעבור מעצמה כשתהיה מוכנה למיטה החדשה. לצערי הרב לא נוכל לקחת את המיטה הקודמת איתנו כי לא ניתן לפרק אותה.
הדאגה שלי היא: אוראל לפניי מעבר דירה, היא תצטרך גם לעבור למיטה אחרת , וגם לישון בחדר לבד (כיוון שאצל אימי היא ישנה באותו החדר איתנו) ובעוד חודש וחצי היא נכנסת לראשונה לגן ילדים (עד כה הייתה אצל מטפלת עם שני ילדים נוספים) אני חוששת מהרבה שינויים עבורה.
האם יש משהו כאימא שלה שאוכל לעשות עבורה בכדי להקל את המעבר? ובכלל... האם תוכלי לומר לי כיצד מרגילים ילד לישון במיטת בוגרים? מה אומרים כדי שלא תתחיל לטייל בכל הבית ולא תלך לישון? שלא תרד בלילה מהמיטה? ובכלל.. שתסכים לישון שם?
תודה רבה דרורית יקרה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו