צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ייעוץ להורים לילדים בגיל הרך
מנהל/ת הפורום: דרורית אמיתי דרור
  האם להחליף גןאיילת 22:17 13/09/2010
שלום דרורית,
רציתי להתייעץ בנוגע לגן עירוני.
בת 4.3 לאחר שנתיים בגן פרטי.
שלחנו אותה השנה לגן עירוני, שהשיקולים היו, קרבה סוף סוף לבית ולשכונת המגורים ומוכנות הילדה כמובן.
יש לציין שאנחנו גרושים שנה וחצי. היא גרה איתי ואת האבא פוגשת פעם-פעמיים בשבוע וממש עכשיו נולד לה אח ממנו והיא עברה בפעם השלישית איתו לדירה חדשה לפני חצי שנה עם החברה שלו ובנה בן ה-7.
רשמנו אותה לגן טרם חובה וחובה ולמעשה קיבלנו ב-1 בספטמבר גן טרום טרום חובה+טרום חובה. לא הכירה אף אחד מהילדים בגן. 22 ילדים. מבני גילה [3 חודשים פלוס ומינוס] יש בסביבות ה-8-10ילדים. השאר קטנים מגיל 2.7 חודשים הרבה מהם לא גמולים.
הגננת עוד חודש וחצי יוצאת לחופשת לידה.
הדמויות המטפלות הן רבות: יש גננת מחליפה פעם בשבוע וסייעת מחליפה, היא נשארת גם לצהרון- שבו שוב מתחלף הצוות המטפל
וכאמור עוד חודש וחצי תתחלף הגננת הקבועה ל-3 חודשים.

הילדה משדרת מצוקה רבה במיוחד בצהרון. בדיווח מגננת הצהרון- שביקשה שאקח אותה בימים הראשונים כי היא לא מפסיקה לבכות.. רוצה רק ללכת לישון [לא ישנה כבר שנה בצהריים] ונרדמת לא מוכנה לאכול צהריים וכל הזמן יושבת בצד ומבקשת שאני אבוא.

יש לי תחושה שיש יותר מדי שינויים ושינויים עתידיים. במיוחד בשבילה בגלל כל השינויים בבית. ובמיוחד במעבר הצהריים לצהרון, הצוות שמתחלף כל רגע ובקרוב הדמות "הכי קבועה"- הגננת, גם היא עוזבת ל-3 חודשים ואולי ליותר ואין לדעת מי תבוא.
האם לנסות להעביר אותה גן?
האם לגן טרום חובה+חובה, שבו יש כבר ילדים מהגן הקודם שלה [לא בשכונה]. והגננת נשארת כל השנה וגם בשנה שלאחר מכן?, או להחזיר אותה לגן הפרטי?.
מאוד מתלבטת ולא שקטה.
אודה לך מאוד על תשובה מהירה
יום טוב ותודה מראש
   איילת, על פניו, בלי להכיר את הילדה, נראה שכדאי להעביר לגן המוכר שיש בו סביבה יציבה לאורך השנה.דרורית אמיתי-דרור 09:15 21/09/2010




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו