צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ייעוץ להורים לילדים בגיל הרך
מנהל/ת הפורום: דרורית אמיתי דרור
  ילד עם בעיות התנהגותמ.ד. 22:25 06/02/2011
בני בן 3, מאז גיל 1.5 עם בעיות התנהגות.בהתלחה-לא דיבר ומשך לכולם בשער. עכדשיו נמצא בגן אחר- אחרי ההתאקלמות התחילו בעיות.בעיקרון גם בבית הוא מאוד עצבני עם
פתיל קצר,פתאום יכול להיתעצבן מכל דבר קטן ולתת מכה או לזרוק משהו,אבל בבית אני מנסה לשים לו גבולות ולהתנגד להתנהגות כזאת-אם בצורה של בריחה שלי לחדר אחרי, הסבר על התנהגות הלא הולמת וכו'. הבעיה שאם מתחילים לכעוס עליו, הוא מתעמבו עוד יותר. בגן הבעיות כפי שסיפרה לי הגננת- הם לא מצליחים לשים לו גבולות. הוא לא מקשיב למילים של הצוות בכלל,זורק סתם כך כיסאות, חותף מילדים צעצועים, פתאום מרביץ ובכלל מציק, זורק נעליים שלו, והגננת אומרת שבמתכוון וגם מקלל, אומר-אני ארביץ לך,אני אחתוך אותך עם סכין (לא יודעת מאיפה הוא לקח את זה ). בקיצור, הגננת ביקשה שאני אדבר איתו ואגיד לו כל פעם שבגן צריך להיתנהד טוב. השאלה -אם זה יעזור ומה לעשות בכלל איתו. צריך לציין שיש לו כמה חברים (לא בגן) שאיתם הוא משחק טוב (פחות או יותר) והם אוהבים אותו. בגן הגננת אומרת שהילדים מתחילם לפחד ממנו, למרות שבבוקר ילדים שמחים לקבל אותו.(למידע-יש לו אחות בת שש וחצי שלא תמיד רוצה בנוכחותו ויש גם בבית מאבקים)
אובדים עצות, כבר שנה וחצי.....
   מ.ד. יקרה, נראה שאת מתארת ילד במצוקה כלשהיאדרורית אמיתי-דרור 09:46 09/02/2011
אם בגלל ויסות התנהגות או קושי אחר.
מציעה לפנות למרפאת הילדים ולבקש להתחיל להפנות אותך לגורמים המתאימים: תחנה להתפתחות הילד (שם יש צוות רב מקצועי), רופא מומחה וכו'.
בכל מקרה כדאי לא לחכות. זהו גם סוג של כדור שלג שצובר תסכולים, אכזבות, כישלונות, מצוקות ודחייה.

את הגננת נראה לי שכדאי להדריך (אחרי שתקבלי את הדרכה או כיוון מאנשי המקצוע). תגובתה (כפי שתארת אותה) מעידה על התסכול שלה ועל חוסר האונים שלה - אבל חסרים בה מקצועיות וניסיון.
   מה קורה אם הוא בן פחות משלוש שרון 21:44 03/03/2011
הבעיה שאת מתארת נשמעת לי בדיוק כמו הבעיה שלי אבל בדיוק זה כאילו אני כתבתי ,אבל הילד שלי בן שנתיים ו-8 חודשים ובגלל שהוא פחות מגיל 3 מתייחסים לזה כ"מוקדם מדי" למרות שלי ברור לחלוטין שהבעיה לא תעלם מאליה .




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו