צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ייעוץ להורים לילדים בגיל הרך
מנהל/ת הפורום: דרורית אמיתי דרור
  בן שנתיים נרתע מילדיםשני 09:34 20/06/2011
הבן שלי יהיה בן שנתיים בעוד חודש. הוא נמצא בגן מגיל 10 חודשים. הוא ילד סקרן, חכם ועדין. הוא מתלהב כשהוא רואה ילדים. אך מאוד מפחד כאשר הם מתקרבים אליו. הוא מפחד מילדים קטנים ממנו. לרוב, ילדים קטנים נוגעים בפנים, מרביצים, שורטים והוא לא מחזיר חזרה ולא נלחם. הוא קופא במקום ומתחיל לבכות בכי של פחד ןעלבון. הדבר כל כך מעיק, שלא ניתן להשימו ליד ילד אחר. אני חייבת להרגיע כל הזמן ולפרשן. הוא ממש בורח מהילד. בגן אומרים שהוא מסתדר עם הילדים, אף על פי שהם מודים שהוא לא תמיד עומד על שלו ומוותר.
קשה לי עם זה, כי אני נחשפת להמון מצבים שהבן שלי חסר אונים ואני לא יודעת איך לנהוג- האם לתת לו להתמודד לבד? האם זה יעיל? האם הגיל יעשה את שלו? האם יש פתרון לבעיה?
בעלי אומר שאני מעודדת את ההתנהגות בכך שאני מצהירה שיש בעיה. אבל האמת היא שבעלי די מתבייש שלא יצא לו בן "גבר" כמו שהוא רצה שיצא. אנא עזרו לי...תודה מראש.
   שני, לאור מה שאת מעירה לגבי ההתייחסות של בעלך והאכזבה שלו מהילד שאיננו "גבר-גבר" - אני מאד מציעה שתפנו לכמה שיחות ייעוץ.דרורית אמיתי-דרור 10:24 10/07/2011
ייתכן שיש כאן שילוב של מזג של הילד עם ציפיות שלכם, ההורים, שיוצר קושי אצלו.
על פניו, נראה לי שניתן לעזור לכם לעזור לו בתהליך לא מסובך ולא ארוך - וחבל לחכות.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו