צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום לידות בית
מנהל/ת הפורום: אילנה שמש
  לידת מיםאירית 15:31 03/08/2007
שלום רציתי לגעת מהם הסיכונים בלידת מים? כיוון שאני לפניי לידה, ומאוד מעוניינים אני ובעלי לעשות לידת מים ושהתינוקת תצא אל המים עצמם בבריכה ,אך אני חוששת מכך שבמידה וחס וחלילה אצטרך קיסרי או שתיווצר בעיה ואצטרך לעבור לבי"ח המרחק עד שאגיע לבית החולים עלול להוות סכנה עבורי ועבור התינוקת עצמה. כמו כן אני בשבוע ה31 והכל תקין ובסדר והתינוקת 1.416 ק"ג פלוס ובכל זאת גם רציתי לדעת מה קורה במקרה שצריך חתך חיץ? והאם המיילדת באה עם אמבולנס? ומהם המכשירים איתם היא באה? האם עם בריכה או שאנחנו צריכים לדאוג לכך? ומה העלות של לידה כזו?( כמובן שאצל כל מיילדת זה אחרת אך שאלותיי הם לגבייך).
תודה רבה ואשמח לתקבל את תשובותייך.
אירית.
   תשובות לשאלות אל לידת מים ולידה בביתאילנה שמש - מיילדת בית 13:40 04/08/2007
המחקר לא מראה על יותר סיכונים בלידת מים כל זמן שהלידה מתנהלת תתין. בגילוי חשד למצוקה עוברית אין ללדת במים. רצוי שמרחק מבית החולים בלידת בית לא יהיה יותר מחצי שעה. חריג ביותר שמיילדת בית תעשה חתח חיץ כי אין צורך חוץ ממצב חרום של מצוקה עוברית קשה. אני למשל עשיתי רק פעם אחת ב 560 לידות בית. אבל כולנו גם יועות איך לעשות ויכולות אם צריך. המילדת לא באה עם אמבולנס אך מזמינים אם יש צורך. רב המיילדות לא באות עם בריכה אבל חלק יש וחלק משכירות או שהיולדת קונה בריכת ילדים מתנפחת. מחיר ללידת בית אצלי בצימר או בבית היולדת 4500 ש"ח כולל מפגשים ליעוץ ומעקב הריון, ציוד ללידה, ובדיקה אחרי לידה עם בדיקת דם לתינוק.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו