צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  בכי בלתי פוסק באמצע הלילהרותם 11:45 24/06/2008
אורית שלום רב,
בעבר עזרת לי מאוד ועל כך אני אסירת תודה וסומכת על דעתך.
ביתי בת שנה ו 11 חודשים, (בני בן 4.5 חודשים )שניהם ילדים מקסימים ומיוחדים,שאלתי הראשונה :ביתי בוכה מתוך שינה וכשאנחנו ניגשים להרגיע אותה הבכי מתגבר עד כדי כך שאנחנו לא מצליחם זמן ממושך להרגיע אותה .הבכי ממש מלחיץ ומפחיד אותי ואת בעלי אנחנו מוטרדים וחוששים האם זו תופעה ידועה לגילה? שאלה שניה שקשורה אני מאמינה:.בתקופה האחרונה ביתי הפכה להיות ילדת " לא לא" וכל איסור הכי קטן גורר בכי , צעקות ואפילו הקאות רצוניות .ידוע לי שגיל שנתיים הוא גיל קשה אבל לא תארתי לעצמי עד כמה, ההתעלמויות שלי מהבכי לא עוזרות ואף מגבירות את ההסטריה .מה לעשות?
תודה רבה רבה
   בכי בלילותאורית גודקאר, פסיכולוגית 08:14 26/06/2008
רותשלום,
הבכי בלילה באמת מעורר תחושות של חשש ואי נוחות, בעיקר בגלל העוצמות שלו. איך בסופו של דבר הוא נפסק? את מתארת שניסיונות ההרגעה לא צולחים, אולם אני מניחה שלבסוף הוא נרגע. ועוד דבר - אם היא לגמרי ישנה בשלב זה או שהבכי מעיר אותה?
לא בטוחה אם ניתן לקשר את הבכי למרדנות של גיל שנתיים שאתם מתחילים לראות אותה, ייתכן שכן, אולם לא בהכרח. ייתכן שהיא חולמת חלומות רעים ומתקשה לעמוד מול הרגשות שלה בכלל. הייתי עוזרת לה בהמללה של הרגשות שלה בשעות הערות - נראה לי שאת כועסת מאד! יכול להיות שאת מרוגזת? באמת מכעיס שX קורה. זה בכל מקרה חשוב ויעזור לה.
בלילות, הייתי מנסה לשיר לה בלחש שיר, ולא לדבר אליה, ואם אפשר, לנסות גם מוזיקה מרגיעה בעוצמה חלשה, כדי לא לטלטל אותה מתוך השינה.
אני מקווה שהתופעה תחלוף במהירות ותאפשר לכם להמשיך בגידולה בשלווה (יחסית(-: כי בגידול ילדים תמיד יש סערות בדרך).
יום טוב,
אורית
www.hebpsy.net/orit




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו