צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  הנקה ממושכת - הסיום (לד"ר ליבוביץ)תנירוני 11:35 28/05/2009
ד"ר ליבוביץ היקרה,
פניתי אליך מספר פעמים במהלך השנים.
הנה לינק לפנייתי האחרונה אליך מלפני כמעט שנתיים:
forums.leida.co.il/forums/index2.php?id=3&msgid=3055

בתי הייתה אז בת 4 וחצי ועדיין ינקה ואני רציתי לתת לה לסיים את ההנקה ולא לכפות את זה עליה. זה לקח כמעט שנתיים נוספות אבל זה הגיע. חשוב לי לספר לך על זה כי אין הרבה מקרים של הנקה כל כך ממושכת וחשוב לי לצרף את הנסיון שלנו בעניין כדי שיוכל לשמש אמהות נוספות. מלבד זה, לספר לך זה עבורי סגירת מעגל.

כשהתיעצתי איתך בזמנו, סיפרת לי על ילדה שינקה עד גיל 6 ומיוזמתה החליטה יום אחד להפסיק לינוק. אצלנו זה לא היה כך. היוזמה לא באה ממנה. במשך השנה האחרונה דיברתי שוב ושוב על כך שבקרוב נפסיק את ההנקה כי היא כבר כל כך גדולה. עשיתי זאת בעדינות ומבלי לקבוע זמן מסוים להפסקה. פשוט טפטפתי את זה. בתקופה הזו ההנקה היתה רק פעם ביום בערב לפני השינה. בכל הזדמנות שאפשר היה אמרתי לה שהערב נוותר על הנקה כי... אני עייפה או כבר מאוחר. וכך, מאד בהדרגה, היא התרגלה לפעם ביומיים אחר כך פעם בשלושה ימים עד שפשוט הפסקנו. זה אף פעם לא היה בנוקשות. אם היא התעקשה שהיא רוצה, הסכמתי. היום היא כבר לא מתעקשת. פה ושם שואלת אם אפשר ומקבלת את הסרוב שלי בקלות.

כל הסתיים פרק זה בחיינו.
תודה לך, עזרתי לי בו מאד.
הילה
   תודה רבה על הסיפור!ד"ר ליבוביץ 19:53 10/06/2009
ועתה אני יכולה לגלות שאותה בת שש היתה ביתי. כמובן שגם אני לעיתים דחיתי את ההנקה אם לא התאים לי באתו הרגע, אבל באמת הסוף היה ממנה.
אני מאד שמחה לשמוע את הסיפור שלך, כי הוא מצטרף לסיפורים נוספים שאני יכולה לספר לאמהות המתלבטות כיצד לנהוג.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו